BLADET MOSEN

VILDMOSEFORENINGEN udgiver bladet MOSEN til alle medlemmer. MOSEN udkommer normalt 3 gange om året nemlig 1. marts, 1 juli og 1. oktober. I bladet beskrives de mange ting der sker i Lille Vildmose nu og det der skete i mosen i tiden op til nu.

Foreningens arrangementer beskrives og refereres.

Bladets redaktør er den samlede bestyrelse med formanden som ansvarshavende

Læs det seneste nummer af MOSEN fra juli 2017

Medlemsbladet "Mosen" bliver digital

Medlemsbladet ”Mosen” vil fra næste år udkomme digitalt fremfor, som nu, på tryk.

Flere og flere magasiner udkommer efterhånden digitalt, og det har et stykke tid været overvejet, om tiden var inde til, at ”Mosen” skulle følge trop.

På generalforsamlingen i maj blev bestyrelsens forslag vedtaget, og fra årsskiftet vil bladet derfor blive tilsendt medlemmerne via e-mail. Bladet vil så kunne læses på computeren, på iPad’en osv., eller man kan vælge at printe bladet ud, hvis man foretrækker det.

At trykke et blad er forbundet med store udgifter – både til opsætning og trykudgifter, men også til distribution. Miljømæssigt er det ligeledes omkostningsfuldt. Bladet vil også fremover blive sat flot og professionelt op, men de øvrige omkostninger vil blive kraftigt reduceret. Så forventningen er et nyt og tidsvarende blad i et flot design, men med det velkendte indhold af interessante artikler omhandlende Lille Vildmose.

Besparelsen skal selvfølgelig komme medlemmerne til gode, så den vil blive brugt på at løfte foreningens øvrige aktiviteter.

Vi er opmærksomme på, at det for nogle medlemmer ikke fungerer godt med en digital udgave af bladet. Derfor vil vi tilbyde at printe og udsende bladet til de medlemmer, der måtte ønske og have behov for det.

Send os din email-adresse!

Allerede nu kan du med fordel registrere din e-mail-adresse hos os. Så vil du modtage information om vores arrangementer og du vil være klar til at modtage ”Mosen” digitalt.

Udfyld formularen på: http://kortlink.dk/qu25

MARTS 2006

JULI 2006

OKTOBER 2006

JULI 2007

FEBRUAR 2008

JULI 2008

MARTS 2007

OKTOBER 2007

OKTOBER 2008

JULI 2009

MARTS 2009

OKTOBER 2009

VILDMOSEFORENINGEN - GULDREGNSVEJ 8 - 9380 VESTBJERG - MAIL: VILDMOSEFORENINGEN@BBNPOST.DK

TELEFON - OLE JENSEN, FORMAND: 2948 4287

TELEFON - MARTIN SLOTH ANDERSEN, NÆSTFORMAND 2928 8118

Sådan bruger du vore dokumenter:

Når du klikker på miniaturerne i øverste venstre hjørne, så åbner de sig i fuld

størrelse. Over dokumentet vil du så få muliged for både at gemme og at udskrive.